نمونه کار طراحی سایت

bolandi-1

طراحی سایت بلندی گشت

نمونه طراحی سایت
raysun1

طراحی سایت شرکت ری سان

نمونه طراحی سایت
cleannext1

طراح سایت کلین نکست

نمونه طراحی سایت
gulfpersia

طراحی سایت Gulfpersia

نمونه طراحی سایت
hotelaaseman1

طراحی سایت هتل آسمان

نمونه طراحی سایت
ravankran1
طراحی سایت شرکت روانکاران صنعت
نمونه طراحی سایت
farhanggallery

طراح سایت گالری فرهنگ

نمونه طراحی سایت
norabelshop1

طراحی سایت نروبل شاپ

نمونه طراحی سایت

بهترین راه برای طراحی یک سایت حرفه‌ای، استفاده از خدمات یک شرکت متخصص در این حوزه است. نکته ای که باید بهش توجه کنید این هست که ما یک گروه حرفه ای هستیم و به عنوان یک شرکت ثبت نشده ایم.

گروه pishro724 ، با تخصص در طراحی وبسایت و دارا بودن نمونه کارهای مختلف در رزومه خود، به عنوان یکی از گروه هایی هست که می‌تواند نیازهای شما را در این زمینه برآورده کند.

در نمونه کارها  به صورت کامل اصول فنی از جمله افزایش سرعت وبسایت و رابط کاربری قوی را رعایت کرده است. همچنین، طراحی وبسایت شرکتهایی مانند نفت ری سان ، آژانس هواپیمایی بلندی گشت ، شرکت نفت روانکاران صنعت  و هتل آسمان ، نشان از تجربه و مهارت pishro724 در این زمینه دارد.

یکی از مزایای ما نسبت به رقبا، قیمت مناسب و طراحی کامل و اصولی است. در صورتی که نیاز به طراحی یک وبسایت حرفه‌ای برای کسب و کار خود دارید، می‌توانید با pishro724 در تماس باشید و از خدمات مشاوره و سفارش طراحی سایت ما بهره ببرید.

رضا اسدزاده

رضا اسدزاده

رضااسدزاده هستم , رشته تحصیلی من در مقطع کارشناسی , مهندسی نرم افزار و در مقطع کارشناسی ارشد , مدیریت تکنولوژی بوده است .
چند سالی هست که در زمینه طراحی و بهینه سازی سایت فعالیت می کنم و به همراه دوستان حرفه ای و با سواد در حوزه وب خدمات مناسب ارائه می دهیم .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *